AQUILA گنجینه ای از اسطوره ها و افسانه ها
Authors
Links



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان AQUILA گنجینه ای از اسطوره ها و افسانه ها و آدرس aquila.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این موجودات بر اساس داستان های جی.کی.رولینگ تنظیم شده و در بعضی موارد با افسانه های قدیمی و اصیل متفاوت اند. و من در آینده افسانه های اصیل و تخصصی مربوط به هر کدام را برایتان می آورم.

ابتدا درجات موجودات جادویی:

^^^^^ رام کردن آن ها غیر ممکن است/جادوگر کش

^^^^ خطرناک/جادوگران ورزیده ممکن است بتوانند بر آن ها غلبه کنند

^^^ رام شدنی توسط جادوگران کاردان

^^ رام شدنی و بی خطر

^ خسته کننده

1-    اژدها Dragon))

 


 

 

 

 

 

 

 

درجه جادویی: ^^^^^

اژدها مشهور ترین موجود جادویی است .خون، پوست ، قلب ، کبد و شاخ اژدها همگی خواص جادویی زیادی دارند . تخم ازدها هم جزو اجناس درجه یک و قابل خرید و فروش است. اژدها نزاد های گوناگونی دارد. در ادامه با برخی از آن ها آشنا می شویم.

1-    گلوله آتش چینی (Chinese FireBall)

این اژدها که به شیر اژدها معروف است ، ظاهری بسیار جالب دارد. دور تا دور چهره اش را زایده های میخ مانند طلایی فرا گرفته است و چشم هایی برآمده دارد و هنگام خشم از سوراخ های بینی اش شعله هایی خارج می شود که همین علت نام گذاری این نژاد می باشد.وزن این اژدها 2 الی 4 تن است و جنس ماده آن از جنس نر بزرگتر است. تخم این اژدها زرشکی رنگ با خال های طلایی است .این همانی است که ویکتور کرام در اولین مرحله مسابقه جام آتش باید از این اژدها بگیرد.

2-سبز ولزی (Welsh Green Common)

این نوع کم دردسر ترین نژاد اژدها است. شکار گوسفند را ترجیح می دهد و غیر از و غیر از مواقعی که خشمگین باشد از انسان ها دوری می کند . صدای غرش این اژدها زیبا و براحتی قابل تشخیص است . آتش این اژدها به شکل اشعه های سبز باریک است. تخم اژدهای سبز ولزی قهوهای خاکی با خال های سبز است .

3-پوزه کوتاه سوئدی (Swedish Short-Snout)

 

 

اژدهای آبی-نقره ای بسیار زیبای است که پوست آن در تهیه ی سپر و دستکش ایمنی بکار می رود.شعله هایی که از سوراخ بینی این جانور خارج می شود بی رنگ آبی روشن است و چوب و استخوان را به خاکستر تبدیل می کند. حتماً این اژدها را می شناسید. همان اژدهایی که با سدریک دیگوری مبارزه میکند .

4-شاخدم مجارستانی(Hungarian Horntail)

 

 

خطرناک ترین نژاد اژدها می باشد که شبیه مارمولک است .چشم ها و شاخ هایش برنزی رنگ است

علت نام گذاری این اژدها زایده های میخ مانندی است که بر روی دم بلندش به چشم می خورد .

آتش دهان این اژدها بردی نزدیک به پانزده متر دارد که بیشترین برد پرتاب آتش در بین انواع اژدها به شمار می آید .تخم های نوزادان شاخدم همرنگ سیمان و پوسته آن بسیار سخت است.

نوزاد این اژدها با دم شخدارش پوسته این تخم را می شکندو بیرون می آید .حالا بهتر با اژدهایی که هری پاتر او را شکست داد آشنا شدیم.

5-ازدهای دندانه دار نروژی (Norwegian Ridge Back)

این اژدها بسیار به شاخدم شبیه است .فقط بجای زایده های میخ مانند دندانه های سیاه رنگی بر پشت خود دارد. این نژاد بسیار کمیاب است وتخم آن سیاه رنگ است. توانایی تولید آتش در نوزاد های این اژدها خیلی زودتر از نژادهای دیگر بروز می کند .این همان نوربرت کوچولوی هاگرید است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





About

سلام مجید هستم.به خاطر علاقه ای که به اسطوره ها و موجودات افسانه ای دارم این بلاگ رو درست کردم تا شما را با این دنیای شگرف آشنا کنم.پس با نظرات خود من را همراهی کنید.
Blog Custom
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 629
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1