AQUILA گنجینه ای از اسطوره ها و افسانه ها
Authors
Links



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان AQUILA گنجینه ای از اسطوره ها و افسانه ها و آدرس aquila.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرتمیس

آرتمیس

جنسیت: مؤنث

پدر:         زئوس

مادر:        لتو

وابستگان:               خواهر دوقلوی آپولو

آرتمیس (به یونانی: ρτεμις) از ایزدان اسطوره‌ای یونان و خدابانوی شکار و ماه و حاصلخیزی، دختر لتو و زئوس، و خواهر دوقلوی آپولو. آرتمیس یکی از الهه‌های باکره المپ به شمار می‌رفت. او به تیر و کمانی که به وسیلهٔ هفائستوس و سیکلوپ‌ها ساخته شده مجهز بود.

بر اساس افسانه، آرتمیس یک روز قبل از آپولو به دنیا آمده بود. او در جزیرهٔ ارتیجیا به دنیا آمد، سپس بلافاصله پس از تولدش به مادرش در گذار از تنگهٔ دلوس کمک کرد جایی که آپولو بدنیا آمد.

معبد آرتمیس که از عجایب هفتگانه بوده است، در ترکیه قرار دارد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





About

سلام مجید هستم.به خاطر علاقه ای که به اسطوره ها و موجودات افسانه ای دارم این بلاگ رو درست کردم تا شما را با این دنیای شگرف آشنا کنم.پس با نظرات خود من را همراهی کنید.
Blog Custom
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1